lauantai 24. elokuuta 2013

my first american football game

Igår (fredag) på kvällen klockan 6 åkte vi mot en an de närmaste high schoolen för att killarna hade skolårets första amerikanska fotbollsmatch och vi åkte dit för att peppa och cheera dem med varsity-cheerlaget och det var så roligt ! Fastän vi inte såg spelet så mycket och även om jag inte kunde cheer-rutinerna så mycket, eftersom att jag inte har hunnit träna på dem, så var det så himla kul och jag är så glad att jag får vara med i cheer-laget, alla tjejjer är underbara och trevliga. Jag åkte även första gången med en gul skolbuss, jeah. Spelet slutade lite onderligt eftersom att belysningen inte funkade så bra, men Olympus Titans, altså vår skola ledde spelet ganska mycket, heh.



Eilen (perjantaina) lähdettiin iltakuudelta kohti läheistä high schoolia, koska pojilla oli tän kouluvuoden eka jenkkifutisottelu ja me lähdettiin sinne varsity-joukkueen kanssa cheerailemaan ja oli kyllä niin hauskaa ! Vaikkei me kauheasti peliä nähty, enkä osannut näitä cheer-rutiineja paljon yhtään, koska en oo ehtiny harjoitella niitä, niin oli koko ottelun ajan tosi hyvä fiilis ja oon niin iloinen, että saan olla tässä cheer-joukkueessa, nää tytöt on aivan mahtavia. Pääsin myös ekaa kertaa keltaisen koulubussin kyytiin, jeejee. Peli loppui vähän kesken, koska valot ei toiminu kunnolla, mutta Olympus Titans, eli meidän koulu, johti kyllä aika kunnolla, heh.

3 kommenttia:

  1. Titans näkyy kohtaavan Skylinen eli meikäläisen vanhan koulun 25.lokakuuta, joten teidän kannattaa varmaan valmistautua tappioon, buahahaa...tosin Skyline ei ole voittanut Olympusta footballissa vuoden 2005 jälkeen :(
    JN

    VastaaPoista
  2. har du instagram/twitter? vad heter du i så fall? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jo det har jag ! På instagram heter jag millakh och på twitter @millaharjuu

      Poista